Park
Škocjanske jame, Slovenija, Škocjan 2, 6215 Divača, ki ga zastopa direktor
Stojan Ščuka na podlagi Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih
lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/18) in Uredbe o stvarnem premoženju
države in samoupravnih lokalnih skupnosti ((Uradni list RS, št. 34/11, 42/12,
24/13, 10/14, 58/16 in 11/18 – ZSPDSLS-1)), objavlja
JAVNO ZBIRANJE PONUDB
ZA ODDAJO POSLOVNEGA PROSTORA V NAJEM
I. IME IN SEDEŽ ORGANIZATORJA JAVNEGA ZBIRANJA PONUDB
Park Škocjanske jame,
Slovenija, Škocjan 2, 6215 Divača, matična številka: 1121715000, ID za DDV:
SI11690151; št. transakcijskega računa: SI56 011006030254323 pri BANKA
SLOVENIJE LJUBLJANA, telefonska številka: 05 70 82 100, elektronska pošta: #EM#7460686d6d76727167497a7866237d66#EM#, v nadaljevanju zavod.
II.
PREDMET ODDAJE
Predmet oddaje z javnim
zbiranjem ponudb (v
nadaljevanju: javni razpis) je najem poslovnega prostora, in sicer:
gostinski lokal z
restavracijo, skupne neto površine 653,73 m2, ki zajema:
-
skladišče,
površine 33,23 m2,
-
atrij,
površine 160,35 m2,
- dvorišče, površine 180,69 m2.
Poslovni
prostor se odda v najem za dobo 5 (petih) let.
III. POGOJI NAJEMA IN OBVEZNOSTI PONUDNIKA
Najemnina
za najem poslovnega prostora - gostinskega lokala vključuje najem gostinskega
lokala, kot izhaja iz II. točke tega razpisa, in souporabo
dvorišča med gostinskim objektom in gospodarskim objektom, souporabo niš za zabojnike za ločeno zbiranje odpadkov ob
servisni cesti in souporabo sanitarnih prostorov. Sanitarni prostori bodo v
času trajanja najema predmet obnove.
Ponudnik
mora sam zagotoviti vso opremo kuhinje in premično opremo točilnega pulta. Vsi
ostali prostori (restavracija, pokrita terasa, skladišče, hladilnica in zunanja
terasa) so primerno opremljeni. Najemnik sprememb opreme in dizajna teh
prostorov ne bo dovolil.
Predlog
najemne pogodbe je sestavni del razpisne dokumentacije.
Bistvene,
a ne izključno navedene, obveznosti ponudnika so naslednje.
-
Najemnik
bo upošteval in izvajal pravila in režim obnašanja v Parku Škocjanske jame in
pravila v zvezi z varovanjem naravnih vrednot in kulturne dediščine v parku.
-
Najemodajalec
je pridobil znak Slovenia Green Destination, pri čemer se je zavezal, da bo ves
čas izboljševal stanje trajnosti. Zato je tudi najemnik zavezan k doslednem,
ločenem zbiranju odpadkov v lastnih zabojnikih, za katere mu najemodajalec
zagotovi prostor. Najemnik pri serviranju hrane in pijače ne sme uporabljati plastične
ali pločevinaste embalaže za enkratno uporabo.
-
Najemnik
bo kot osebje, ki je pri opravljanju dela v stikih z obiskovalci, zaposlil
izključno osebe, ki govorijo slovenski jezik, ter poskrbel za enotno podobo
službene obleke tega osebja.
-
Najemnik
bo zagotavljal gostinsko ponudbo, ki bo vključevala pretežno tradicionalno
kuhinjo z našega biosfernega območja in Krasa ter Brkinov.
-
Najemnik
bo dostavo blaga po dovozni poti mimo
sprejemnega centra izvajal do 9. ure zjutraj ali po zadnjem obisku jam ne glede
na to, ali se dostava izvaja s strani 3. osebe ali neposredno s strani
najemnika. V primeru dostave po 9. uri in pred zadnjim
obiskom je mogoča dostava ob servisni cesti nad gospodarskim objektom.
-
Poslovni
prostor najemnika mora biti odprt vse dni koledarskega leta, in sicer mora biti
gostinski objekt odprt za obiskovalce po sledečem urniku:
- v januarju, februarju, marcu, novembru in decembru od
ponedeljka do sobote od 9. ure do 16. ure, in ob nedeljah in praznikih od 9.
ure do 18. ure,
- v aprilu in oktobru vsak dan od 9. ure do 17.30 ure,
- v maju, juniju, septembru vsak dan od 9. ure do 18.30
ure,
- v juliju in avgustu vsak dan od 9. ure do 19.30 ure.
-
Lastna
reklama najemnika v sprejemnem centru in na zunanjih površinah sprejemnega
centra je dovoljena po predhodni odobritvi najemodajalca.
IV.
POGOJI
ZA SODELOVANJE
Na
javni razpis se lahko prijavijo vse pravne osebe in samostojni podjetniki,
- ki
imajo registrirano gostinsko dejavnost vsaj eno leto;
- so
dosegli v letu 2022 ali letu 2023 vsaj 150.000,00 EUR letnega bruto prometa.
Dokazilo: potrdilo pristojnega organa o skupnem bruto prihodkih od opravljenih
gostinskih storitev v letu 2022 ali 2023
-
in
priložijo vsa potrebna dokazila iz točke V tega razpisa, vključno z razdelanim
poslovnim načrtom.
Vsak ponudnik, ki želi
sodelovati na javnem razpisu, mora izpolniti vse pogoje za sodelovanje na
javnem razpisu, kot jih določa javni razpis, in predložiti ponudbo v vsebini in
obliki, kot to določa javni razpis in je priloga javnega razpisa (v nadaljevanju:
ponudba).
Komisija si pridržuje
pravico, da izloči ponudnika, ki ne bo predložil razdelanega poslovnega načrta v
skladu s tem razpisom.
Izbirna komisija ne bo
upoštevala ponudb tistih ponudnikov, ki ne bodo izpolnili vseh pogojev za
sodelovanje na javnem razpisu in/ali ne bodo predložili ponudbe v vsebini in
obliki, kot to določa javni razpis.
Predmetni javni razpis
oziroma njegova vsebina se razlaga kot celota (vključno s predlogom najemne
pogodbe v prilogi javnega razpisa). V primeru neskladja med vsebino predloga
najemne pogodbe v prilogi javnega razpisa in ostalo vsebino javnega razpisa, velja
vsebina predloga najemne pogodbe.
Izbirna komisija ne bo
upoštevala ponudb, ki ne bodo vsebovale vseh zahtevanih pogojev in/ali prilog
in tistih ponudb, ki bi bile alternativne ali variantne ali pogojne ali
kakorkoli drugače nedoločene.
V.
VSEBINA PONUDBE
Vsak ponudnik, ki želi
sodelovati na javnem razpisu, mora svojo ponudbo predložiti na obrazcih, ki so
priloga in sestavni del javnega razpisa, z vsemi dokazili in prilogami
zahtevanimi v javnem razpisu. Vsi obrazci morajo biti podpisani s strani
ponudnika oz. osebe, ki je zakoniti zastopnik ponudnika, datirani in žigosani.
Ponudbi mora biti priloženo
dokazilo o plačani varščini za resnost ponudbe. Ponudnik mora v odprtem
razpisnem roku vplačati varščino za resnost ponudbe v višini 2.000,00 EUR na
naslov: Park Škocjanske jame, Slovenija, Škocjan 2, 6215 Divača, št.
transakcijskega računa: SI56 011006030254323 pri BANKA SLOVENIJE LJUBLJANA s
pripisom »vplačilo varščine, sklic 11690151«. Neizbranim ponudnikom bo varščina
brezobrestno vrnjena v 30 dneh po opravljeni izbiri, izbranemu ponudniku se bo
varščina vštela v depozit za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti. Če izbrani
ponudnik ne bo sklenil najemne pogodbe v določenem roku, bo najemodajalec
zadržal vplačano varščino.
Ponudbe morajo biti
veljavne do vključno oktobra 2024. Ponudnik sme oddano ponudbo spremeniti
in/ali dopolniti ali umakniti do poteka roka za oddajo ponudb, pri čemer mora
biti na oddani ponudbi jasno označeno, za kakšno spremembo gre. Komisija za
izbiro najugodnejšega ponudnika ne bo upoštevala nobenih sprememb in/ali
dopolnitev ali umika prejetih ponudb izvedenih po poteku roka za oddajo ponudb.
Ponudba mora vsebovati:
V/1 Dokumentacija in
listine v skladu z javnim razpisom
Ponudba in priloge
ponudbe morajo biti v vsebini oz. izpolnjene v skladu z javnim razpisom, v
originalu in na vsaki strani žigosane in parafirane s strani zakonitega
zastopnika ponudnika, z vsemi dokazili in prilogami v skladu z javnim razpisom.
V/1 Ponudba
Ponudba-obrazec je
priloga javnega razpisa in mora biti izpolnjena, kot to določa javni razpis.
V/3: Soglasje glede
najemne pogodbe
Predlog najemne pogodbe
mora biti na zadnji strani parafiran, s čimer ponudnik potrjuje, da soglaša s
predlagano vsebino najemne pogodbe in da jo bo podpisal v osmih dneh po pozivu.
Pogodba bo pripravljena v obliki notarskega zapisa.
V/4: Dokazila o pravnem
statusu ponudnika
Za pravne osebe:
izpisek iz registra v katerem je ponudnik vpisan, ki ni starejši od 8 dni glede
na dan oddaje ponudbe.
Za samostojne
podjetnike posameznike: izpisek iz uradne evidence, v katerem je ponudnik vpisan, ki ni starejši od 8 dni glede na dan
oddaje ponudbe.
V/5: Potrdilo
Finančnega urada Republike Slovenije o plačanih davkih in prispevkih
Potrdilo ne sme biti
starejše od 8 dni glede na dan oddaje ponudbe.
V/6: Dokazilo o
finančni sposobnosti
Za pravne osebe: BON 1
(ali BON 1/P) s podatki in kazalniki za leto 2022 ali 2023.
Za samostojne
podjetnike posameznike: BON 1/SP s podatki in kazalniki za leto 2022 ali 2023.
V/7: Poslovni načrt
rabe poslovnega prostora
Opredeliti je potrebno
rabo poslovnega prostora in morebitna vlaganja (višina, vrsta in terminski
načrt izvedbe). Pričakujemo razdelan načrt ponudbe in organizacije storitev
tako za bolj zahtevne kot tudi manj zahtevne goste (od protokolarnih obiskov do
študentov).
V/8: Dokazilo o
vplačani varščini za resnost ponudbe
Priložiti je potrebno
dokazilo, da je ponudnik pred oddajo ponudbe plačal varščino v višini 2.000,00
EUR.
V/9: Gostinske
reference - prepoznavnost
Opisati je potrebno
reference zadnjih 5 let in prepoznavnost oz. delovanje na definiranem območju.
V/10
Potrdilo pristojnega
organa o skupnem bruto prihodkih od opravljenih gostinskih storitev v letu 2022
ali 2023.
VI.
ODDAJA PONUDBE
Predlagatelji
morajo ponudbo oddati po pošti kot priporočeno pošiljko najpozneje do 19.4.2024
na naslov Park Škocjanske jame, Slovenija; Škocjan št. 2, 6215 Divača, ali
osebno dostaviti na upravo Parka Škocjanske jame, Slovenija; Škocjan št. 2,
6215 Divača najpozneje do 19.4.2024 do 15. ure.
Ponudbe
morajo biti v zaprti ovojnici z oznako »JAVNO ZBIRANJE PONUDB – POSLOVNI
PROSTOR V NAJEM« – NE ODPIRAJ«. Na
hrbtni strani ovojnice mora biti naveden naziv in naslov ponudnika.
Dopolnitev,
sprememba ali umik morajo biti jasno označene s pripisom.
Nepravočasne
in nepravilno označene ponudbe bodo izločene in po končanem postopku odpiranja ponudb
neodprte vrnjene ponudniku. Ponudbe,
ki bodo prispele po preteku razpisnega roka, ali pa bodo v nasprotju s pogoji
razpisa ter ponudbe, za katere ne bo vplačana varščina, ne bodo upoštevane.
Ravno tako ne bodo upoštevane prijave ponudnikov, ki imajo do javnega zavoda
Park Škocjanske jame, Slovenija zapadle neporavnane obveznosti. Ponudbe morajo
biti veljavne do vključno oktobra 2024.
VII.
ODPIRANJE PONUDB
Odpiranje ponudb bo
javno. Prispele
prijave bo obravnavala izbirna komisija, imenovana s sklepom direktorja zavoda,
št. z dne 18.3.2024.
Javno odpiranje ponudb bo
dne 24.4.2024 ob 9. uri na upravi Parka Škocjanske jame, Slovenija, Škocjan št.
2, 6215 Divača.
Ponudniki,
ki ne bodo oddali popolnih ponudb, bodo lahko pozvani k dopolnitvi po
elektronski pošti na naslov, ki ga bo v ponudbi navedel ponudnik, če ponudba
vsebuje vse bistvene elemente ponudbe, ima pa pomanjkljivo dokumentacijo.
Naročnik ni dolžan pozivati k dopolnitvi ponudbe, v kolikor ponudniki ne
navedejo podatkov pod točko 1 na prvi strani Ponudbe za najem poslovnega
prostora. Takšna ponudba se bo zavrgla kot nepopolna brez poziva k dopolnitvi.
Rok za
dopolnitev nepopolne ponudbe je 5 dni od dneva prejema poziva za dopolnitev. Če
pozvani ponudnik svoje ponudbe ne bo dopolnil v postavljenem roku, komisija te
ponudbe v nadaljevanju postopka ne bo upoštevala ter bo vlogo zavrgla kot
nepopolno.
VIII. MERILA ZA OCENITEV PONUDB
Merilo za izbiro
najugodnejšega ponudnika je ekonomsko najugodnejša ponudba, in sicer:
ponujena
neto mesečna najemnina za poslovni prostor.
To je najemnina brez
pripadajočega DDV oziroma morebitnih drugih davkov in javnih dajatev v skladu z
vsakokrat veljavnimi predpisi.
Minimalna najemnina je
2.900 EUR, kar pomeni, da bodo ponudbe z nižjo vrednostjo izločene.
Ponudniki bodo o
izbranem najugodnejšem ponudniku obveščeni v roku 30 dni po poteku roka za
oddajo ponudb.
Na podlagi sklepa o
izbiri najugodnejšega ponudnika bo dolžan izbrani ponudnik v roku 8 dni od
dneva poziva skleniti najemno pogodbo za najem poslovnega prostora -
restavracije, sicer se bo štelo, da je od ponudbe odstopil v nasprotju s pogoji
javnega razpisa, z vsemi posledicami v skladu z javnim razpisom.
IX.
OGLED
POSLOVNEGA PROSTORA IN VPRAŠANJA PONUDNIKOV
Ogled
poslovnega prostora bo mogoč po dogovoru, za točen termin se zainteresirani
ponudniki predhodno dogovorijo po elektronski pošti, naslov: #EM#626e6567656b28687868786a4c7d7d653e627b#EM# .
Zainteresirani
ponudniki lahko prošnje za dodatna pojasnila v zvezi z javnim razpisom pošljejo
po elektronski pošti na naslov: #EM#7460686d6d76727167497a7866237d66#EM# pripisom »Najem restavracije«,
do najkasneje (vključno) tretjega dne pred dnevom poteka roka za oddajo ponudb.
Na vprašanja, ki bi prispela po izteku tega roka, najemodajalec ni dolžan
odgovoriti.
Odgovore na posredovana
vprašanja bo najemodajalec objavil na spletni strani
http://www.park-skocjanske-jame.si/. in bodo takoj po objavi postali zavezujoči
sestavni del javnega razpisa.
X.
DRUGI POGOJI JAVNEGA
RAZPISA
Najemodajalec oziroma
izbirna komisija si pridržujejo pravico,
da, ne glede na ostala določila javnega razpisa, brez katerihkoli posledic zase
in/ali za kogarkoli v okviru katerega pooblastil:
-
kadarkoli ustavijo in zaključijo postopek po javnem
razpisu,
-
kot
najugodnejšega ponudnika po javnem razpisu ne izberejo nobenega od ponudnikov,
-
kadarkoli
do roka za oddajo ponudb popravijo in/ali dopolnijo predlog najemne pogodbe v
prilogi javnega razpisa in v posledici ta popravljen in/ali dopolnjen predlog
najemne pogodbe postane priloga javnega razpisa, namesto prejšnjega,
-
z
izbranim najugodnejšim ponudnikom izvedejo končna pogajanja glede končne
vsebine najemne pogodbe in izvedbe najemne pogodbe, pri čemer končna vsebina
najemne pogodbe ne sme biti za najemnika bistveno ugodnejša od vsebine predloga
najemne pogodbe v prilogi javnega razpisa.
Vsak ponudnik vlaga
ponudbo po javnem razpisu izključno na lastno tveganje in na lastne stroške.
Vsak
ponudnik lahko predloži le eno ponudbo. V primeru, če bi en ponudnik predložil
več ponudb, izbirna komisija ne bo upoštevala nobene.
XI. RAZPISNA DOKUMENTACIJA
Javni razpis je
objavljen na spletni strani Parka Škocjanske jame, Slovenija, http://www.park-skocjanske-jame.si/.
Zainteresirani
potencialni ponudniki lahko prevzamejo dokumentacijo v okviru predmetnega
javnega razpisa na upravi Parka Škocjanske jame, Slovenija, Škocjan 2, 6215
Divača vsak delovni dan od 9.00 do 15.00 ure, vse do izteka roka za oddajo
ponudb ali po elektronski pošti: #EM#7460686d6d76727167497a7866237d66#EM# Pridobitev razpisne
dokumentacije je brezplačna.
Prilogi:
Spletno mesto park-skocjanske-jame.si za svoje delovanje uporablja piškotke. Prosimo označite, za katere dovolite hranjenje (O piškotkih)